yeye .. något ni inte vet om mig ? ;)

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 18 tror jag.
Vad tycker du om kärlek?: underbart när det är bra, fittigt är det är dåligt.
När kramade du någon sist?: innan idag
Saknar du någon speciell person?: aao
Har du svårt för att bli kär?: nja.
När kysste/hånglade du med någon sist?: innan idag
Ångrar du det?: nej !
Är du singel?: ja
När fick du senast en komplimang?: idag.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: ja
Hånglat med nån riktigt ful: haha , japp
Hånglat med fler än 5 pers: ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll: ja.
Gjort något riktigt dumt: det har nog dem flesta
Gjort något du verkligen ångrar: japp
Varit nykter på nyårsafton: yes
Åkt ambulans: japp , fast då va mamma där bak så jag fick sitta fram ! heh
Gjort nåt olagligt: mm
Blivit polisanmäld: nej
Fått din mamma att gråta: vet inte ..
Skämts över dig själv: ja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja!
Tar du droger? nej.
Tagigt droger? nej
Dricker du ? ja
Vilka kläder sover du i? trosor
Varit kär? yes
Vill du gifta dig? jaa , fast inte nu
Vill du ha barn? aao , fast inte nu

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag.
Såg dig gråta? vet inte
Du delade en cigg med? haha , ingen
Du gick på bio med? mami
Skällde på dig? mamma , antar jag haha

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja.
Haft sex? nej
Köpt någonting? nej
Sjungit? ja
Saknat någon? ja.
Varit full? nej


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0