14de april 2011

Buffertdag idag på skolan vilket innebär att har man prov eller andra saker att ta igen så kan man då göra det under dagen, men har man inget så är man ledig.
Och självklart hade jag saker.. Eller ja, 2  filmer och frågor till det. Så 10 börja ena filmen och andra halv tolv, sen sprang jag och frida upp på doken och käka. Rätt illa att mc donalds ligger intill skolan......
Sen tog jag bussen till sofie och baka kladdkaka med henne, och sen bara snackat lite om allt möjligt  :) sånt som man kan behöva ibland.
Om 2 timmar börjar dansen och idag ska jag dansa i TRE timmar.. Så kommer va en aning död efter, men massa nu inför föreställningen och sånt. Men sofie följer med upp och sen sover hon hos mig.

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0