16de april 2011

Tar allt som hände igår i ett annat inlägg.. Kan nog bli rätt mycket då ;)
Men har iallafall precis kommit hem, skrev ju innan att jag skulle bloggat imorse eller under dagen, men har verkligen inte haft tid.
Har varit uppe i stallet för där är tävlingar idag & imorgon och blivit frågad om att hjälpa till för ett tag sedan så visst varför inte. Dock skulle jag gärna skippat det idag.. Nästan stått och somnat imellanåt. För min sömn inatt blev mellan 2-5 .. Så ni kan ju själv tänka. Men tänker inte lägga mig ännu men vid nio eller något ikväll, då lägger jag mig för kvällen.
Men ska in i duschen nu så bloggar mer sen, puss!

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0