21e april 2011 - älskar vädret !!

Hej på er ! 
Ledsen för jag inte bloggat innan idag men jag har inte haft lust! För solen tog all min lust hahah ;) Nej men när jag vakna runt tio så hade mamma gjort scones så satt där ute och åt frulle i det fina vädret. Det verkligen koka! Sen kom matildas pappa så snacka lite om egypten och sånt (vi är i god tid, jag vet).  Sen la jag mig och syster i hörnan där det är vindstilla och sola tills vi börja koka, då hon kom på att vi skulle ha vattenkrig.. Och det sluta med att hon va genomblöt och jag hade fått några droppar.. ;) Sen la vi oss och sola igen tillsammans med mamma någon timme och nu ska vi strax in till stan och gå i lite klädes affärer, äta glass och handla med lite gottis hem till ikväll då jag och lillasyster kommer vara själva hemma.

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0