23dje april 2011

Går kvällen blev riktigt galen! 
Sofie kom hit själv så vi fixa oss och sånt kul, sen mötte vi upp sofia & hanna på tåget. Sen väl framme på björket va det faktiskt riktigt kul! Det blir ju helt klart som man gör det ;) Dock kunde de ju varit mer folk men det räckte iallafall för att ha det roligt!
Sov hos sofie i natt och blev hämtad vid 12 för att följa med mamma och storhandla, dock bara mat.. Men hitta värsta fynd ju :o Naturchips för 10 kronor½!!! Hallå ja, 30 påsar dirr! ;)
Lägger in bilder från igår när sofie orkar lyfta på sin feta röv.
lite bilder jag hitta på min mobil iallafall (!?)
dubbel-toan ;)

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0