4de april 2011

Hemma från skolan, som vi fick sluta 1 timme tidigare ifrån. Samma sak gäller på onsdag och då slutar vi 12.00! :D Så den dagen kommer jag nog spendera i lund med frida om ingen annan kommer på något? Kanske sticka till helsingborg och shoppa? Äsch vad vet jag, vi ser så hör av er om ni vill träffa oss ;) Bio på kvällen är iallafall bestämmt.
Har precis ätit och har fan ingenting och göra idag, hatar verkligen måndagar. Tisdagar & torsdagar kan man se framemot dansen, onsdagar solning och fredagar party & helg men finns ingenting på en måndag, buuhu :( Menmen, ska kolla rundor på lite bloggar nu, puss&kram skumbanan
innan jägers i fredags

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0