black swan va lääskig!!

Hemma från lund nu, och filmen va verkligen inte en sådan man skulle kunna tänka sig. Tänkte att det skulle va en söt liten balettfilm, men nejdå jag och sofie satt och skrek en del gånger och min halsduk va övanför ögonen lite mer än halva filmen. Och nu skakar jag som fan och kommer ikke kunna somna inatt. Orkar inte precis berätta så mycket om den, se trailern eller läs om den om ni vill veta mer för jag vill inte tänka så mycket på den filmen mer.. haha
Kom precis när bussen rulla in och sedan va vi på stationen ca 1 min innan tåget gick, ganska lagom :) Nu är jag hemma hos mormor iallafall och blir här inatt.

just nu


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0