bra kväll igår

Igår blev det inte mer bloggning som jag lova.. Sorry för det men hann inte helt enkelt. Vi skulle åkt till dk med pontus och några andra men andra saker kom ivägen så det sluta med att timmie, marcus & dansken kom hem till sofie så satt och kröka där lite och kom inte i sängs försen vid 5.
Åkte ner till stan för att ta bussen hem vid tre men va bara tvungen att gå och köpa chips. Satan vilket sug, och det va riktigt länge sedan jag åt de faktiskt. Så dom ligger på bordet bredvid mig nu (a) Mami har precis kört iväg och köpt pizza så får väl tvinga i mig lite sånt också sen.. usch :(
Och jag kan säga att jag gör aallt för att få in mina bilder från kameran men det går fanimej inte, jävla skit.. Så får bli några dåliga mobilbilder från igår om ett tag.
jag saknar mitt hår , omg

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0