hos soffepropp

Tjabbatjenahallåååå!
Mått piss hela dagen, men får ju skylla mig själv för det.
Blev massa handlat i dk, både kläder, skor & sprit.. Både mammas och mina armar höll på att gå av i slutet vafan, sen skulle hon dessutom ha 2 flak öl på båten hem, som jag då skulle hjälpa henne och bära..
Aja, nu är jag pank igen och månaden har precis börjat, känns ju toppen.. Fast ne :) När vi kom hem drog vi till grannarna och käka och fick smaka lite av drickan som blev köpt idag sen körde mormor mig till sofie, så sitter på hennes toalett just nu medans hon duschar, och jag ser hennes boobies.. hehe nej jag skoja. Får se vad som händer ikväll, antagligen fest men vi får se vad vi pallar efter igår. Men nu är det min tur att hoppa in i duschen. Men ska försöka lägga in bilder från igår här sen fall de bara är min dator som cpar ;) vi hörs byyyeeeeee

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0