hur många lingon finns det i världen

Herregud vilket dåligt bloggande idag.. 
Skolan va chillidill (hahah). Sluta runt tolv så stack ner till matan lite och sen snacka med robin en pyttestund tills bussen kom. Så drog till nova med frida några timmar, dock försvann över 3000kr på dom timmarna. FAN jag borde läggas in.. Nu är jag verkligen pank (vet att jag har sagt de innan, men så här fattig har jag aldrig varit omg :( ) Kommer strax bilder på lite av det som följde med mig hem. 
Stack tillbaka in i stan vid femtiden, satt lite på stationen och sen gick vi mot bian. Herregud vilken film, verkligen blandade känslor. Skratta som galningar i mellanåt och grät som så barnungar i mellanåt. Men bra va den iallafall och som va såå söta! Men häng ut, bilder kommer om 5 min! :)

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0