jag bara älskar dessa jävla rubriker

Hem kommen från skolan precis. Åkte inte till lund eftersom jag har massa att göra, både här hemma och plugg. Men vi satt kvar en timme i röda och snacka med robin, jimmy, kim, charly & johan. Riktigt störda människor menmen, dom kan va riktigt snälla ibland ;)
Precis tryckt i mig lite tallriksglass, döö gott! Men tog slut på såsen så måste och handla mer strax! hihih.
Från en sak till en annan, så har någon elina hoppat framför tåget för 2 dagar sedan så ena bilden där på henne va tydligen sjuukt likt mig när jag hade löshår, skrev då david till mig så gick in och kolla.. Ja fyfan !? Tycker ni inte :o haha shit

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0