jag tänker flytta utomlands när jag blir större

Precis ätit middag och satt kvar ett tag och snacka resor.
Detta året blir det lika många, eller en mer än förra året ;) underbart!
Dock inte lika länge som jag va borta nu förra sommaren, va ju i turkiet 2 veckor och direkt efter 3 veckor på malta och sen mallis 1 vecka.
Men nu blir det turkiet 1 vecka med mamma, syster & mormor runt midsommar (som vanligt) sen sticker jag till london, paris eller millano med några modeller från argenturen, vet dock inte när, var och med vem ännu men det kommer :D Egypten med matilda på höstlovet och 2 veckor någonstans med pappa och dom över nyår, får reda på var om någon månad.. Bokat har dom iallafall men kan inte säga var.. stööööörigt!!!
turkiet
malta
mallis

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0