mitt internet dog igår!

Igår när jag kom hem från dansen så slängde jag mig i soffan med lillasyster direkt och kolla på big brother med massa gottis.
Klockan elva när det va slut, satte jag mig vid datorn igen och 1 min senare dog internetet och gick fan inte och starta igen.. Så ni vet varför bloggningen bara sluta igår :(
Iallafall igår när jag va hos farmor så kom det en liten springandes förbi fönstret, vi hann liksom inte se vem det va.. Och farmor palla inte öppna så ungen plinga på 5 gånger och hunden blev ju galen :o hahahha sen öppnas den andra dörren (som dom alltid går in i) så står pappa där och säger "så taskiga ni är som inte öppnar" Så förstod vi då att det va min lillebror, hahahah och när jag öppna, fyfan vad söt han va, hahaha
Sen följde jag med hem till pappa när dom körde hem igen och hämta mina nya kläder som kommit, visar dom sen. Sen lite innan vi skulle köra till dansen ringde marcus som ville att jag skulle följa med han till affären för han palla inte gå själv.. Så stod kvar och snacka och lite med han innan jag åkte.
erika dog..

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0