Mobilblogg

Blev en stressig morgon imorse för först orka jag inte änns öppna ögonen sen flög jag upp när det var 30min tills bussen gick. Så slängde på mig kläder och lite smink sen fick mamma köra mig till bussen. Sen har skolan bara varit allmänt chill. Hade 1,5 timmes håla efter första lektionen vilket var rätt drygt men ja.. Gympan därefter fick mig nästan att dö! Hade bibtest?! Och jag fick inte godkänt.. Vaddå dålig kondis liksom hahaha(a) Sen fick vi sluta 2 timmar tidigare från svenskan/engelskan för det var någon ungdomsmässa som alla skulle på, men kan tänka mig att det inte var många som drog dit.. Haha. Själv blev jag hämtad av mamma så körde vi till stan och sedan till lund och handla saker inför flytten :) men nu är vi på väg och om ett tag kommer Sofie, så blir en myskväll med världensbästa!

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0