mysig dag

Herregud vilken dag det har varit! Riktigt kul faktiskt :D
Stack somsagt till helsingborg och va där runt halv tre, gick lite rundor och sen satte vi oss på espresso house i 1,5 timme och snacka om allt från skolan till sex! hahaha. Sen gick vi någon timme ut och in i affärer. Kan visa imorgon vad jag fick med mig hem :) Träffa även på rasmus, riktigt kul faktiskt! Sen vid halv åtta åkte jag hem och när jag kom till eslöv hämta sofie & kevin mig så drog vi till någon gröning och röka vattenpipa med martin. Mysigt men svinkallt!
Sen kom stefan och hämta mig och precis kollat klart på big brother & snart blir det sängen, för jag är verkligen dödstrött..

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0