one piece

Innan kom stefan och hämta mig sen drog vi upp till donken och träffa mamma där och åt lite glass där ute, mumsigt värre :D
Sen körde mamma mig till dansen och har dansat som galningar. Kändes att jag inte stretchat På ett tag.. omg.
Hemma nu iallafall och pappa hade äntligen fått fingrarna ur röven och hämta min one piece som jag fick när jag fyllde år. Eftersom den chockrosa färgen som jag ville ha var slut just då, därför har den inte kommit försen nu. Men den är sååå mysig :D
har min kamera i skolan så får bli dåliga mobilbilder idag..
Men kameran följer med hem imorgon
lillebror ville också prova ;)

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0