sjukt rolig dag

Shit vilken dag! Precis kommit hem från lödde, där vi blev hela dagen så hann inte med och dansa.. Aja, det är lov och då tänker jag ha roligt med kompisar :)
Har iallafall varit ute i princip hela dagen, kolla lite på film först sen stack vi till barsebäck och bada hahah. Helt galet men vi gilla det. Dock toppa vi oss bara till knäna (och det räckte) sen blev det lerkrig.. Ska aldrig mer börja kasta på någon.
Fyfan som man ser ut efter :( Och simon träffa mig rakt i ögat, ååh så skönt alltså. Gick inte att öppna på ett bra tag .. Aja, nu mår jag bra iallafall! Sen gick vi lite rundor i lödde, med även alec, mysigt värre ju :) Men sen när dom stack hem till simon i kävlinge drog vi hem, och nu börjar biggan så blider kommer strax puss :D

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0