two is better than one

Detta vädret hade ju varit lagom skönt för en ridtur i skogen eller något.. Men jag la mig i trädgården i bikini, näästan lite för kallt faktiskt, eftersom det blåser lite och så. Men hade det varit vindstilla så hade man säkert dött utan värmen.
Men låg därute i lite mer än 2 timmar. Och färg fick jag, och brände mig även lite. Fortsätter vädret såhär nu tills efter sommaren lägger jag av att sola solarium och sparar mitt solkort tills det blir kallt och grått igen!
Finns ju ingen mening med att använda upp det om man lika bra kan sola ute! För nu känns det som en ganska lagom bränna innan sommaren! :)

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0