hej jag heter erika och är hjulbent OCH kobent

Hej på er .
Börja skolan ganska tidigt och hade svårt för att komma upp imorse för tog ett bra tag innan jag somna, så hann inte blogga något imorse.
Sluta iallafall halv 12 idag för alla lärare skulle på något möte.
Åt lunch snabbt sen gick jag in till skolsystern och boka tid till när skolläkaren skulle komma som va 1 timme senare, snacka om tur ;)
Åkte ner till stan och fika med frida, kim & johan, övergott!! Sen drog jag med mig frida & kim tillbaka till skolan.
Enligt henne eller ja.. Min ryggrad är helt rak, vilket den inte ska va. Ska ju gå lite som ett S eller så.. Plattfotad, hjulbent, kobent, överbelastad höft (liten inflammation), vänstra benet är 2cm kortare och lite sånt. Och jag bokstavligen dog när hon sa att jag va både kobent och hjulbent :| HAHAHAHAH Kobent på fötterna och hjulbent längre upp, eller tvärt om? Så varje morgon innan jag går upp och innan jag lägger mig ska jag krypa ihopa med knäna på bröstet och så ni vet? och gunga fram och tillbaka 50 (!!!) gånger. Och hur länge tror ni jag kommer följa detta? hahah jisses. Och sulor i halva skorna då jag får en liten håla upp i fötterna som man ska ha. Och även få raka ben (hahaha asså shit) Men vi får väl se .. Ska även till vårdcentralen inom kort.
Sen efter stack jag och frida och sola, och jag somna innan det hade gått 2 min.. Vaddå trött lixsom hihi. Och nuu är jag hemma och svin hungrig men orkar inte göra någon mat...

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0