väljer dans före grillfest.. hmm

Har stått i val och kval mellan att skita i danserna och dra på grillfest istället..
Men jag vet hur viktiga danserna är nu i slutet innan föreställningarna så jag väljer nog och dansa och träna somfan istället för att sitta och supa framför en grill. Visst, det hade varit mysigt men jaja, nu får de bli såhär :)
Har iallafall precis kommit hem från stan och ska åka in nu igen till farmor och äta och sen dra och dansa. Dålig bloggning nu ett tag men ikväll ska jag bara sitta hemma och somsagt passa lillasyster så då kommer det massa bilder från idag för hinner inte lägga in det nu.. Men vi hörs ikväll :D pusspuss

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0