we like to pardeeey

Innan jag startar igång big brother får jag väl berätta lite från går.
Dock inget i detalj, så vill ni veta de så gå in på sofies ;) haha
Nä men vi kom till borby vid halv nio och blev uppmötta av medde och fille sen drog vi till festen som bara va en bit därifrån. Lite segt i början men sen blev det faktiskt grymt kul! Sofia och Hanna kom, och det blev ännu roligare då :D Alla, eller ja.. Dom flesta där va grymt schyssta. Kände liksom inte alls många hahah. Menmen sådana fester kan också vara roliga! Sen hände det massa andra saker men förlåt, men jag orkar verkligen inte skriva mer.. Läs somsagt på sofies, där står allt vill jag lova ;)
igår


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0