11e augusti 2011

Godmorgon babes :D Klockan är lite över 7 och jag är vaken ?? OCH pigg .. Något som är fel tror jag.
Somna trotts allt inte försen 2. För mycket tankar tror jag. Gårdagen va piss på svenska.
'
Hade råkat ställa min mobil på en timme senare,  men tur jag hade beställt väckning 7.00, men ändå
30 min försen så nu har jag super bråttom. Har iallafall precis kommit ur duschen och ska sminka mig
nu lite snabbt innan vi ska åka, och även packa ner det sista. Jag kommer ha kamera & datorn med mig,
och där är wifi på rummet på hotellet så kommer kunna uppdatera er, och självklart mobilblogga på
dagarna! ;) Men nu får jag sätta fart , ha det bäst! Puss

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0