18de augusti 2011

Imorse var jag förvånatsvärt pigg iochmed att jag inte somna försen runt halv ett.. Kunde verkligen
inte sova. Mycket i tankarna. Men jag kom upp imorse, dock 30 min försent för råka stänga av alarmet?
Så lite bråttom fick jag men jag hann ;) Haft håla i ca. 5 timmar idag, snacka om drygt!!!! Sedan
hade vi en liten stunds engelska och därefter danska. Fan vad jag längtar tills vi börjar snacka mycket.
Älskar danskaaa :D Har även en sjukt chill dansk-klass. Är typ 15 stycken och känner iprincip alla.
Så det är bara kul ju :D Därefter hade jag följe med Robin, Charly & Oskar till stan och nu ligger
jag hemma i soffan och kollar på Top Model



Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0