24de augusti 2011

Hej bloggen!
Ursäkta för den superduper dåliga uppdateringen idag :( Har inte haft tid att sitta här så mycket idag
faktiskt, och har även för dålig 3g i skolan för att kunna mobilblogga. Men får snart egna mac-datorer
i skolan och då ska jag uppdatera mycket mer varje dag! Låter bra va? :D Skolan vart iallafall lugn
men långtråkig. Men tycker varje dag är så.. Tog även id-foto i skolan idag. Nu ska vi börja gå med
någon bricka om oss varje dag? Så fult hahahha!!! Och sen bilden därpå, som är det stora problemet.
Hatar att fotas när andra står och kollar på, haha och nu pratar vi hela klassen! Men alla peppa mig med
"komigen nu modellen" "visa nu vad du går för" haha och det blev ju inte bättre. Men det såg nog helt okej
ut, klara mig från asgarv iallafall ;) Långt inlägg, så ska runda av nu men jag bloggar mer lite senare :)

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0