29de augusti 2011

Gud vilken äckligt tråkig dag det varit.. Börja med att jag vakna 1 timme försent men vart ändå
klar 20minuter innan jag behövde gå.. Ingen aning om hur det gick till? Men jaja..
Kom till skolan och fick reda på att vår ena lärare som vi har i jätte många ämnen är sjuk, och kommer inte
komma tillbaka på hela tvåan. Såå.. Allting har blivit uppskjutet , bla läger och sådant vi skulle på nu
nästa vecka. Vi vet inte hur vi gör med praktiken vi snart ska ut på för det var hon som skulle hålla i alla
utvecklingsstörd-kurser (vi ska ut på praktik med utveckligsstörda). Så nu är allt kaos. Så idag har vi haft
6 timmars håla. Efter tre timmar stack jag hem och vila lite sedan tillbaka och hade  gympa. Ändå rätt
duktigt av mig ;)

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0