9de augusti 2011

Godmorgon eller kanske godeftermiddag.. hehe. Vakna runt 12 då min lillasyster springer runt som en jäkla
galning och skriker.. :s Sen kunde jag ju inte somna igen såklart.. Legat och kollat på nya hotell i egypten
eftersom en av dem personerna vi skulle åkt med till egypten i oktober, ska bli operarad snart och sedan
tar det 2 månader att läka rätt. Så vi tar det hotellet nästa år, tillsammans istället :D Såå, åker ner i slutet
på oktober med lillasyster, hennes pappa och min morbror. Mysigt. Dock är det inte bestämmt vilket hotell
än, men jag har valt ut 4 av alla tusentals, så ska dom snacka om vilket, senare idag :D Nu ska jag krypa
ner i soffan med en film. Hörs senare pussar. ♥ kan ni inte se den nya designen så tryck f5


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0