bränt mig , hehehe

Hemma igen efter en sjukt skön dag vid havet! Lagom varmt och jag kom i havet!!!
Första gången detta året jag badar i "svenskt"hav ;) Två gånger tillochmed. Och doppa huvudet också ;)
hahah. Men stekte gjorde det och brände mig gjorde jag, fyfaaaan vad ont jag har nu! OMG. Jag ska visa er!
Vänta 10 min så ska ni få se på bikini-linje. Drog hem runt 16 och då följde sofie med hit en stund. Tar
både min dusch, mina kläder och mitt smink från mig :( Nä jag skoja, hon får ta vad hon vill för hon är såå
äcklig och behövde lukta lite gott (hahahha skoja gullet)
'
Nu ska jag ut och hitta lite mat i köket och sedan fortsätta med på mina gossip girl filmer i soffan med min
one piece ;) Dödstrött och orkar inte göra något annat, men det är heeeelt okej!

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0