förlåtförlåt

Hej på er! Förlåt tusen gånger om att jag inte uppdaterat på hela helgen. Men jag hade helt enkelt
inte lust att sitta vid datorn och blogga flera gånger per dag i helgen. Utan jag hade det mysigt med
3 underbara människor :) Tänker inte berätta allt som hänt under helgen för då lär inläggen bli 3
meter långt.. Haha men lite kortfattat  ? :)
fredagen: Paula hoppa av några stationer innan mig och stack på fest med rasmus (hennes pojkvän)
och jag åkte hem till jonte och mös framför en film och sedan tog vi det bara lugnt hela kvällen. Var
fyllechaffis åt några och fick även köra och hämta paula och rasmus mitt i natten.. Sedan mös vi galet
hela natten!
lördag: Körde hem paula och rasmus till honom sedan tog vi det lugnt hela dagen. Mös och chilla som
ingenting ;) Senare mot kvällen var det fest. Först förfest hos jonte och sedan drog vi på någon annan
grymt stor fest. Galet är väl bara förnamnet.. Mer säger jag inte
söndag: Låg och mös långt in på dagen sedan drog vi ut på stan. Åt glass, shoppa och chilla lite i solen.
När vi kom hem mös vi lite till och sedan åkte jag och paula hem.
Med andra ord , så har helgen varit så grymt bra!

två mobilbilder från helgen.



Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0