knakknak

Sorry för uppdateringen idag, men har inte haft tid att sitta vid datorn försen nu (23.00) hahah
Varit i stan med mamma, handlat, städat osv.. Och just det (!) Doktorn! Jag fick förklarat att min vänsta höft
är cirka 3 cm kortare än den högra. jag är plattfotad, knäna är cp (okej så uttryckte han inte det men ja.. haha)
ryggraden är sne och går som ett J iställer för som ett S HAHAH dog .. Sen typ något annat med ryggraden som
man oftast får när man är äldre :S minns inte vad det hette men hahah undra hur gammal jag är egentligen..
Han drog iallafall ut mina ben, 1 cm på varje och ska dit nu några gånger till och dra mer.. Låter kanske
hemskt? Men det knaka bara lite ;) hehe
svar på kommentar : tröjan är från h&m ! :)

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0