never say never

var nere och hyrde några filmer och köpte godis med min syster innan för sitter barnvakt till henne
och en kompis ikväll för mammorna är ute ikväll ;) Såå när jag såg Justin Bieber's film var jag bara
tvungen att ha den!!
Och nu har vi precis sett den. Skrattat & gråtit, mest gråtit faktiskt.. Haha mes jag vet, men jag dööör
så snygg han är, och när alla fans gråter av lycka och han kommer fram till dem osv, så måste jag
också få gråta lite (a) Han är så jäävoooolens snygg , och hans dansar så fucking bra. Som 800
säger i filmen, "han ska bli min" säger jag också, MIN. Ni som inte sett filmen ännu borde ju göra
det typ.. NU. usch mums grrr ;)

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0