räkna på danska

Börja från början.. Imorse höll jag på att avlida när jag skulle upp. Länge sedan jag var så trött, jisses..
I skolan höll jag på att somna, fastän det är superkul med danskan, men ögonen orkade knappt.
Halv 10 gick jag hem och slängde mig i soffan och somna en stund och nu håller jag på att hjälpa mamma
med tvätten, dock jobbar hon men eftersom jag är så snäll så börjar jag lite smått innan hon kommer
hem! Sen har jag även en massa andra saker jag måste hjälpa henne med under dagen. Så skippar malmöfestivalen
ikväll, är både förtrött för det och har för mycket att göra idag, för att hinna åka dit.
Så det tar vi igen imorgon ;) Hörs sen puss
fick dansk-boken idag, och snacka om att jag studar den nu. Klarar snart räkna till 100 woho ;) ;)


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0