trött erika

kom till nova idag med 60 kr (!) men fick med mig saker hem för över 1500.. Rätt bra eller ? ;)
Imorgon ska jag visa vad jag fick med mig hem. För har inte haft tid eller lust och fota allt idag.
När vi kom hem från lund satt vi i stadsparken på lekplatsen drygt 1 timme sen blev vi svinhungriga
allihopa på en sekund typ så vi sprang hem och laga mat. Hemmagjorde köttbullar, potatis, sås och
lingon. mmhm goottt ;) Sedan har vi bara slappat i soffan med mina kusiners iPad. Varsin 2a , och
dom är 7 & 9 år gamla.. hmm ? Kan ju ge mig en av dom :( hehe nejdå. Nu ska jag ut och poppa lite
p-corn och se om där är något bra på tven.
just nu


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0