wild world

Förlåt för superdålig uppdatering idag, men är så trött. Skolan tar mer på en än vad jag kom ihåg.. :(
Skolan var iallafall helt ok idag, drygt att gå igenom massa nya kurser och sånt bara.. Sedan idrott som
sista lektion, fucking hatar idrott!! Körde softboll, och där ska man ju springa, mm my ass att jag tänker
göra det med min höft!! Men jag tvingades springa typ 10 meter, sen kunde jag inte gå, fml .......
Just nu sitter jag i soffan med mami, kollar lite på tv, kollar lite facebook, chattar lite på msn. Men
måste snart hoppa i säng för 6 imorgonbitti kommer sofie hit, men inget jag ska klaga på! Hörs imorgon :)

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0