11e december 2011

Efter badet igår åkte jag till farmor och åt lite, mest eftersom min lillebror ringde efter mig ungefär 10 gånger.. Så kände
att jag kunde va en snäll syster ;) Sen drog jag in till malmö och mötte upp emelie sen va det fest natten ut. Helt jävla
totalt galet blev det, men på ett bra sätt. Kom i säng runt  5-tiden och skulle upp nio idag för att åka och hugga gran med
familjen men det verkade mina ögon inte vilja, så låg kvar i Emelies säng till 12 sen fick jag sätta fart hemåt. Nyss gjort vid
mig och väntar på pappa ska komma och hämta mig för att sedan åka till höör för bowling och julbord. Mysig 3dje advent,
dock hade de kanske varit lite mysigare om jag mått bättre. Magen är totalt omvriden och huvudet snurrar.. Men vi går
på det igen, om någon timme!! / e


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0