16de december 2011

Äntligeeen fredag!! Denna veckan har dock gått sjukt snabb? Kan va för det va utgång i måndags och jag va hemma i tisdags,
eller något. Men nu är det fredag iallafall, kom upp som vanligt till skolan iallafall (yes), hade mina två lektioner, som jag fick
lämnat in en del arbeten på och sedan åkte jag till lund och mötte Sofie. Gick och fika sen stack vi till Nova med pappa en mini
stund, vänta mest på pappa skulle köra hemåt så vi kunde åka med, och duktiga jag fick köra ;) whoop. Precis tagit en power
nap med sofie i soffan och nu blir det mat och bio. Massa pussar / e

sofie & jag i somras. mmhm ge oss värme!!

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0