19de december 2011

Imorse när jag kom ur duschen och skulle börja sminka mig så bara vände magen sig och jag trodde jag skulle spy rakt ut.
Sprang in på toan och satte mig på golvet och luta mig bak mot väggen. Kallsvettades som in, klöktes och tillslut blev allt svart.
Minns inte så mycket.. Öppna ögonen och låg då med huvudet mot toa ringen, ÖRK?! Försökte ta mig upp sakta och in i sängen.
Sen blev jag fan hemma från skolan alltså. Alla tvåor skulle bara ha dans hela dagen så, men dock hade jag mitt prov kl 14.30
fick sticka och göra det. Och nu ligger jag i min säng igen och ska strax kolla på julkalendern som jag missa imorse. / e


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0