28de december 2011 - tillbaka

Alltsåå..... Förlåt tusen gånger om att jag inte uppdaterat på flera dagar!!!!! Kan ju säga så mycket som att jag har inte bott
hemma och dom gångerna jag har kommit åt internet har jag bara kollat fejjan. Visst, jag hade kunnat uppdatera bloggen men
jag har inte mått ska skullat och har därför struntat i det. Men jag är tillbaka och ska uppdatera bättre än någonsin! ;) Idag har
jag och familjen spenderat kvällen inne i lund hos morfar. Fira lite jul en sen onsdagskväll, dock skippa vi julmaten (happyface)
och åt annan god mat. Fick ännu mer pengar till resan, fast.. Jag tror jag kommer använda upp dom imorgon, då jag ska klippa
mig och "storshoppa" på intersport.. Och det är faktiskt nödvändiga saker, måste jag få tilllägga. Nu blev det långt, men jag har
en hel del att berätta men det kommer!! / e



Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0