31e december 2011 - the last day

Nyss kommit hem från farmor. Vart där en stund nu i förmiddags med min kusin och sofia för farmor fyller år, medans resten
av familjen är uppe i kiruna och väntar på oss som åker upp på måndag! :D Jag uppdatera ingenting igår, men vem tänker
att mobilblogga hela tiden när man har som roligast? Inte jag iallafall! Hade en super mysig dag/kväll med bästispästis.
Shoppa, åt, träffa folk och sedan kolla vi på New Years Eve, kan inget mer än att rekomendera den. Faktiskt jäkligt bra! :)
Men nu ska jag hoppa in i duschen så jag är färdig med det iallafall innan Sofie kommer hit! Hörs sen puss / e


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0