nu vill jag öppna mina julklappar!!

Blev inpuls åk till Nova Lund idag. Mina planer vart egentligen att bara slappa hemma, dock behövde jag gå ner till stan för
att handla dom två sista julklapparna + sola. Men vi åkte dit istället, och vaddå? Skulle jag kunna gå i ett varuhus utan att
handla massa onödigt? Nej, tror inte det. Så det blev massa extra julklappar till folk, och lite till mig hehe. Sen har jag bara
tagit det lugnt med mamma hela kvällen i soffan, riktigt skönt eftersom jag börjar känna mig sjuk, piss. Men nu ska jag lägg
mig och kolla på en film, och sen sova. Så jag är pigg och glad imorgon! :D Godnatt / e

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0