ööh.. trött!?

Har hållt på massa hela dagen faktiskt, så har inte haft tid att sitta vid datorn försen nu. Dom två tidigare vart tidsinställda, men
jag lova ju att uppdatera ;) Iallafall, mer än att jag klippt mig och solat idag, har jag varit hos farmor, nere i stan och gjort av med
tusen lappar. Asså för tillfället känns det inte bra.. Men det vart nödvändiga saker och söta farmor bidrog en hel del, eller farfar var
det nog.. hehe. Och efter jag kom hem har jag bara packat och lagt över miljontals bilder på ett USB så jag äntligen kan igång
min fotoram som jag fick i julklapp :D Väntar bara på en viss Sofie ska se några bilder där, så är jag nog rätt huvudlös.. Hahah!!!
Men nu ska jag sova min underbara skönhetssömn i min underbart sköna säng ;) haha! Natti! / e
fyfan vad het ..

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0