Bröllop i lappland på jullovet

Nyss kommit hem från en sjukt seg skoldag. Längtar så j'vla mycket efter lovet så det är helt sjukt!! Kommer befinna mig uppe i
lappland nästan halva lovet, superskönt att komma från detta skitet här nere :) Dock lär det bli svinkallt, och jag som inte klarar av
kyla.. Pappa ringde innan och berätta lite saker som kommer hända där uppe, hundsläde några timmar någon dag, köra snöskoter
mitt ute i ingenstans några timmar någon dag, skidbacken några dagar och sen har vi ju ishotellet och iskyrkan.. Ja, det kan ju bli
intressant hur jag ska klara av det men kan nog vara en rätt cool upplevelse. Någon som varit i Kiruna/Jukkasjärvi/Abisko ? :)


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0