20de december 2011

Ursäkta att jag inte uppdaterat så värst idag, men jag tänker inte på det i skolan, konstigt nog eftersom jag sitter med blicken
in i datorn hela tiden typ, haha! Men skolan har varit rätt.. annorlunda mot vad den brukar på något litet konstigt sätt. Börja
såklart med håla, så äckligt drygt. Några dö tråkiga lektioner, engelskan gick snabbare än man hann göra något typ.. Och på
svenskan då vi skulle hålla ett tal för någon man ville hylla, tex sin mamma, pappa, en fantasi-människa osv. Sluta med att
nästan alla i klassen grät. Det vart helt sjukt, verkligen. Sen åkte jag till nova med mamma och syster och har nyss kommit
hem, men lite fler julklappar.


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0