hatar måndagar..

Nyss kommit hem, helt slut i kroppen :( Hade idrott sista lektionen och jag älskar verkligen att springa, not. Sitter hemma i
soffan nu och väntar på mamma ska komma hem så vi kan äta, svin hungrig!! Sen ska jag sticka och sola och sen är det
****-träning inför *******! Kan tyvärr inte skriva ut det eftersom de är bara vi som ska göra det som får veta om det, men de
är väl inget sådär speciellt, eller jo för pappa och resten av familjen är det kanske lite speciellt menmen, nu håller vi tyst. Har ett
rätt stort prov imorgon, men ändå orkar jag inte bry mig på att plugga? Låter super. Nej men jag tar nog det lite senare ikväll,
typ sådär klockan tio? haha.. Jo men de är tyvärr sant :( / e


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0