10de juli 2011 - sista dagen

Godmorgon på er. Jisses vilken kväll det blev igår! Helt galet sjukt.
drinkar, parkbänkar, hav,  polis, taxi&bussresor, sand, kallt, och massa pussar&kramar :D
Men kvällen blev iallafall grymt bra tillslut ! Glömde ju sååklart ta någon bild under kvällen
(tänkte inte änns på det.. sorry) men hoppas ni kan leva med det ;)
Vi skippa hotell-frukosten idag och sov lite längre men vi ska går ner till supermarket nu
och köpa med oss några bullar istället och sedan bege oss ner till stranden. Idag är det
ju sista dagen här
, buuuhu :( Men ska bli skönt att komma hem till folk som jag saknar
så jäävla mycket!! Men nu ska jag gå och smörja in mig med solfaktor 50 !! Har fått fullt av
vattenblåsor i pannan, bröster och hela ryggren :S och dessutom fjällar jag som en gris... FAN DÅ


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0