15de juli 2011

Låg i soffan hela kvällen igår och kolla på massa filmer, gamla filmer!! Kom inte i säng försen
runt 4 så sov drygt 12 timmar i natt, skönt men vafan.. Nu är vi helt sega :s
Klockan är snart sex och nu ligger vi i soffan (igen) med världens ruffsigaste hår ! ;) snyggt ..
Kan nog bli en tjejkväll ikväll, bara mamma & jag. Taco, godis och film! Mys.
Men ska väl gå och dra på mig lite kläder nu innan vi ska äta, bloggningen blir såklart bättre när
emelie åkt hem, känner att jag inte behöver sitta och blogga hela tiden när hon är här!
bild från i februari på mig och emelie .
saknar detdära håret galet mycket :o

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0