17de juli 2011

Vilken grym kväll vi fixa igår! Mötte upp underbart folk på tåget sedan gick vi rundor inne
i kristianstad och träffa mer och mer folk under kvällen. Hade verkligen sjukt kul!
Hoppa på sista tåget hem vid 2, då vi fick stå inne på toan för så fullt var det på tåget.
Kunde verkligen inte andas därute i vagnarna. sjukt! Men vi hoppa av i eslöv med massa folk.
Gick och köpte pizza sedan drog vi hem till mig efterfesta ;) haha galen natt! Somna runt 8 och
nu har emelie & sofie precis åkt hem, och jag ska strax ut och köra lite med mamma, och även
någonstans vi kan äta på ikväll :) mys.
bilder från igår, kommer mer sen


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0