20de juli 2011 - fullpackad dag!

Godmorgon snyggingar!
Tänkte åka med mamma till stranden idag, men tveka galet mycket på om jag skulle hinna hem i tid..
Så jag sticker och solar på hälsostudion nu, eftersom jag tappat all min färg från turkiet ALL!!! (Iförgår när jag
hade suttit i soffan i shorts så därefter var det helt vitt efter mig, som jag fjällar, wtf liksom ??) Så får försöka
bygga på färgen igen eftersom vi inte får någon sol på himmlen... Sedan ska jag in till malmö och prova ut
klänning jag ska ha på mig, på pappas bröllop. Därefter hem snabbt och möta upp sofie, göra vid oss och dra
till ystad på fest! Hörs sen, ciiaaao :D

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0