23dje juli 2011 - höör

Förlåt för den otroligt dåliga bloggen, men har inte haft mycket 3g där uppe bland alla skogar.
Så har endast kunnat kolla face något litet. Dessutom blir det så tråkigt med förmycket mobil-
bloggar och inga bilder. Just nu sitter jag iallafall hos patrik i höör och har precis ätit här med
mamma och nu gosar jag i soffan med lille wiliam. Sååå söt! Ska bara prega i mig lite godis nu
sedan drar jag till sofie igen. Kommer hem imorgon, och då ska jag lägga in massa bilder från
åhus och berätta mer om vad vi gjort där :) Men ni får stå ut lite till med denna uppdateringen.
Kommer kanske någonting mer ikväll, men får se ;) Ha de gyyyytt . Puss!

super snygg bild på mig och syster från turkiet ! ;)


Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0