26e juli 2011

Fick med mig en del saker hem igår från nova. Men det kan jag visa imorgon eller något :)
Mötte upp mamma, liliana och chrille med sofie för att käka. Gick rundor i hela stan för att hitta något
ställe att äta på, och sluta med att vi stanna på glorias. Åt en supergod pasta med kyckling ;) mums !
Sedan satt vi där och drack drinkar till runt elva då vi åkte hem. Kom i säng runt två och var redan
uppe vid tio idag, då jag la mig i badkaret en halvtimme.
'
Ska strax börja göra vid mig, och sen åka till hofterup med sofie och träffa eric & daniel.
Och jag tror det blir att vi sover där, så kommer inte kunna blogga något ikväll, om jag nu inte
får för mig att mobilblogga ;) Puss på er .

Kommentarer

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0