4de juli 2011

Fan denna värmen tar slut på mig?? Somna direkt vi kom ner till stranden imorse och sedan tvinga
mamma med mig upp på hotellet för lunch. Och när jag kom ner på stranden igen somna jag direkt!
Tror jag lägger mig lite tidigare ikväll faktiskt, om vi nu är tillbaka på hotellet innan klockan är sådär
jätte mycket.. Ska nog ner till hamnen ikväll eller blir vi på gatan utanför och går. Men nu ska jag
börja göra vid mig för att sedan gå och äta. Sjukt jävla hungrig aaaaaah.. hejdå :D
alex & jag idag. hahhah


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du o Alex ihop på ng sätt ele bara bra vänner?

Träffade du honom i turkiet? :)

2011-07-04 @ 22:05:25
Postat av: Anonym

Är du o Alex ihop på ng sätt ele bara bra vänner?

Träffade du honom i turkiet? :)

2011-07-04 @ 22:06:17

Skicka en kommentar till mig:

Vad heter du ?
Kom ihåg mig ?

E-postadress (bara jag som ser den)

Har du någon blogg ?

vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0